Program Superbrands vyhlásil nejúspěšnější české značky a Servisbal je mezi nimi.
V České republice je program Czech Superbrands aktivní již 7. rokem a za dobu své existence si vydobyl prestižní postavení. Získat ocenění Superbrands však mohou jen ty nejlepší značky. K tomu slouží nezávislé tříkolové poměřování napříč desítkami kategorií, přičemž důraz je kladen na jejich obchodní výsledky, odborný pohled komise expertů Brand Council nebo v případě spotřebitelských značek i na průzkum mezi spotřebiteli.
V řadách 31 členné komise Brand Council zasedají profesionálové z oblastí obchodu, komunikace, marketingu a dalších oborů, aby tak posoudili hodnotu nominovaných značek.
A co je program Superbrands?
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a uznáním pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více než 90 státech na 5 kontinentech.
Servisbal se o svém ocenění dozvěděl na začátku tohoto roku. Tento měsíc nás navštívil pan Mgr. Roman Sovják, Country Brand Director, aby nám k ocenění poblahopřál a předal diplom.
Ocenění si velice vážíme. O to více proto, že do programu se nejde přihlásit, společnosti jsou nominovány přímo odbornou porotou Superbrands.