Servisbal

Referent zákaznického servisu

Předchozí Další

Jak bude vypadat váš pracovní den?

Pozice referenta zákaznického servisu je vhodná pro zájemce s praxí, ale i šikovného absolventa. Důležité jsou dobré komunikační dovednosti jak po telefonu, tak emailem. Referent ZS přijímá a zadává objednávky do IS Helios Orange a vyřizuje dotazy zákazníků. Součástí práce referenta je vyřizování reklamací a aktivně se podílí na vymáhání pohledávek. Interně je zodpovědný za zajištění vykrytí zakázek a za termíny dodávek.

Co je pro nás důležité?

  • středně pokročilá znalost nástrojů MS Office
  • znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni
  • schopnost vlastní organizace práce a času
  • komunikační dovednosti s dobrou znalostí zásad telefonické a emailové komunikace
  • maturita z ekonomického oboru

další výhody:

  • znalost práce v IS Helios Orange
  • praxe na obdobné pozice výhodou
  • řidičský průkaz sk. B

Proč byste se měli rozhodnout pro nás?

  • pracovní doba 7,5 hod
  • 13. plat
  • odměny za nápady a mimořádné finanční odměny
  • 3 dny „SICK DAY“
  • 3000 bodů v Cafeterii – každý si vybere benefit dle vlastního přání
  • 1500 Kč na celofiremní a teambuildingové aktivity
  • stravenky v nominální hodnotě 90 Kč
  • zvýhodněné T-Mobile volání až pro 4 členy rodiny
  • velká podpora v rozvoji – výuka AJ, odborná školení a tréninky měkkých dovedností, inovační snídaně aj.

(pozn. některé z uvedených benefitů lze čerpat až po uplynutí 1 roku)

Nabízíme:

  • Pracovní poměr: práce na plný úvazek
  • Smluvní vztah: pracovní smlouva na dobu určitou
  • Místo pracoviště: Dobruška
  • Vhodné: pro osoby s praxí i absolventy (M/Ź)

Kontakt:

 

Bc. Václava Bakešová

Bc. Václava Bakešová

Personalistika

+ 420 731 545 038

 

Zaujala Vás naše nabídka? Kontaktujte nás!

Ozveme se Vám do 24 hodin

Ocenění

Tyto webové stránky využívají soubory cookies za účelem poskytování kvalitních služeb, analýzy návštěvností a cílení reklamy. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací